Martina Jančeková


Narodená : 18. október 1973, Topoľčany, SR
Znamenie : váhy
Povaha___: neľútostná realistka so štipkou
__________ optimizmu

Manžel___: Miloš, narodený 1969
Naj relax: manžel a knihy
Nedostatky: "Nemám sa rada s počíťačmi." ...Martina
Vzdelanie: Žurnalistika na Univerzite Komenského
Povolanie: moderátorka zahraničného spravodajstva


Detstvo:

"Moje detstvo bolo spojené s knihami. Veľmi skoro som sa naučila čítať a trávila som nad knihou veľa času, často i na úkor športu či kamarátov. Rada spomínam na našu dedinskú knižnicu v Janovciach. Pani vedúca bola veľmi milá, a keď som mala desať rokov, už mi dovolila čítať dievčenské romány, na čo som bola veľmi pyšná. Kým som sa dostala na strednú školu, zvládla som takmer celú knižnicu a dodnes tvorí základ mojej prečítanej literatúry. Inak som bola poslušné dieťa. Sem-tam sa vyskytli určité nezhody kvôli čítaniu. Rodičia sa obávali, že mi bude chýbať čerstvý vzduch a pohyb, a tak ma nútili hrať sa na dvore, kde som potom namosúrená sedela a čítala knižku." ...Martina

Galéria:






HQ:



Wallpaper: