Petra Bernasovská


Prezývka : Dalila
Narodená : 4.november 1970, Slovensko
Znamenie : škorpión
Manžel___: Ľudovít Jakubove alias Mravec
Deti_____: dcéra Johanka (nar.2002)
__________ dcéra Eliška (nar.10.10.2009)
Výška____: 170cm
Váha_____: 52kg
Vzdelanie: konzervatórium,
odbor
__________ hudobno-dramatický
Povolanie: moderátorka
Záujmy___: lyžovanie, varenie
Temperament: obrovský
Miluje___: Keď sa môže stretávať a pracovať
__________ s kamarátmi, ktorých má rada.

Nenávidí : Nezodpovednosť niektorých
__________ novinárov, dotazníky.

Naj prianie: žiť veselo
Naj kniha: tých je veľa, napríklad od
__________ Oskara Wilda a Josepha Hellera

Naj film : z posledného obdobia Pes lump
Naj herci: Jack Nicholson, Robin Williams,
__________ Al Pacino

Naj herečky: Glenn Close, Gwyneth Paltrow,
____________ Michelle Pfeiffer

Naj jedlo: má rada všetko a vo veľkom množstve
Naj farba: každá


Životné krédo:

"Chcem žiť tak, aby som si, ak raz budem staršia, mohla povedať, že som bola úspešná, lebo som urobila všetko, čo som mala urobiť." ...Petra

Životopis:

Z rádia rovno do televízie. Petra Bernasovská v Markíze moderovala najviac relácií zo všetkých moderátorov či moderátoriek. Začínala v talkšou Vitajte Doma či Muchoviny, neskôr moderovala súťažné či kontaktné relácie ako napríklad Vrece plné peňazí, Hlavolamy, West Extra Dávka, Tovarománia, Na vlastné uši, Trefa, Debakel a aj zoznamovaciu šou BZZZ.

Galéria:


HQ:


Wallpaper:



Petra Bernasovská Rozhovor [výber]

Aký bol váš najobľúbenejší predmet v škole?
Petra: Môj obľúbený predmet na konzervatóriu bola matematika. No mala som veľa obľúbených predmetov, navštevovala som veľa krúžkov. Skutočne som sa nenudila. Veď po vyučovaní ma každý deň čakali ešte dva či tri krúžky. Dramatický, klavír, balet, výtvarná výchova, ľudové tance, nemčina, ikebana... Nikde som nemohla chýbať. [2002]

Ako ste spoznali Mravca?
Petra: Ja na lásku na prvý pohľad neverím. Mravec je z dediny. Raz som si obzerala krásy slovenska a tu ho, ľaľa, zbadala som Mravca, ako neuveriteľne príťažlivo kydá hnojík. A tak sa mi zapáčil, že som si ho vzala domov. Toho Mravca. [2000]

Čo obdivujete na mužoch?
Petra: Schopnosť vyjadrovať sa, dôveryhodnosť, eleganciu, iskru v očiach. Mám rada mužov džentlemanov. [2000]

Zažili ste aj vy rozchod z milovaným človekom?
Petra: Samozrejme. Ja veľmi ťažko prežívam všetky citové krízy. Veľa vankúšov už zostalo slaných od sĺz. Dnes som konečne šťastná a verím, že ma už žiadny rozchod nečaká. [2000]

Mladí ľudia dnes žijú rýchlo, s cieľom čo najviac si užiť?
Petra: Nikdy som nebola ten typ, čo vymetá večierky, a čím som staršia, tým menej ma to baví. Dávam prednosť peknej večeri vo dvojici, pri pohári vínka. Najväčší luxus pre mňa je vylihovať doma v posteli a pozerať televíziu. [2000]

Keby ste mali posúdiť sama seba, ktoré vlastnosti by ste zmenili?
Petra: Vždy som chcela mať to, čo nemám. Byť tým, čím nie som. A keď to aj nakoniec dosiahnem, tak mám zase pocit, že by som chcela byť taká, ako predtým, alebo opäť iná. Zmeniť by som si želala to, aby som tak citlivo neprežívala veci, ktoré nie sú podstatné. Niekedy sa dokážem trápiť kvôli hlúpostiam. Chýba mi životný nadhľad. [2000]

Čo vás láka na televíznom moderovaní?
Petra: Má to neopakovateľnú atmosféru. Stáť na pódiu vo svetle reflektorov, pred zapnutou kamerou... Je to pre mňa vždy znovu a znovu nesmierne vzrušujúce. Je to chuť ukázať sa. Skrátka, je to kus exhibicionizmu, ktorý má každý herec a moderátor v sebe. Samozrejme, baví ma aj to, že sa môžem pekne obliecť. A môžem sa učesať, ako chcem, dať si parochňu, poriadne sa namaľovať. Čo viac si žena môže priať? [1997]

Aká ste v skutočnosti?
Petra: Keby som to vedela, žilo by sa mi lepšie. Na ľudí pôsobím suverénne. Opak je však pravdou. Som veľmi precitlivená. Vždy sa ma dotkne kritika, hoci po nej bažím. Ak mi niekto povie niečo kritické, potom dve noci nespím. Pred kamerou znesiem všelijaké poznámky na svoju adresu, ale v súkromí ma to vie poriadne uraziť. Som dosť náladová, viem sa rýchlo naštvať kvôli hlúposti. Za desať minút na to však zabudnem. Mám rada ľudí so zmyslom pre humor, sú zväčša nad vecou. Aj ja sa o to snažím, ale nie vždy mi to ide. [1997]