Marianna Ďurianová


Narodená : 27.január 1977, Žiar nad Hronom, SR
Znamenie : Vodnár
Výška____: 173cm
Váha_____: 55kg
Farba očí: Zelená
Súrodenci: Darina, narodená 1975
__________ Tomáš, narodený 1987
Manžel___: v 2006 sa vydala za Libora Boučka
__________ v 2007 sa s ním rozviedla
Vzdelanie: vyštudovala psychológiu na
__________ Filozofickej fakulte UK
__________ v Bratislave

Povolanie: moderátorka hlavných správ
Ocenenia : TOM 2003
Záľuby___: šport, knihy a dobré filmy
Povaha___: "Myslím, že som veľmi priateľská.
__________ Mám veľa kamarátov, ktorí
chodia ku
__________ mne po radu. Možno preto, lebo som
__________ vyštudovala
psychológiu,alebo preto,
__________ lebo mi tak dôverujú." ...Mariana

Naj kniha: P.Yallom - Lži na pohovce a knihy
__________ o psychológii

Naj hudby: Jednoducho tanečná, veselá, ktorá
__________ ma dobre naladí
Naj film : Tri oriešky pre Popolušku
Naj spevák: Michael Jackson, Miro Žbirka,
___________ Lenka Filipová

Naj herci: Z našich Zdena Studenková,
__________ zo zahraničných Julia Roberts a
Ben Affleck
Naj jedlo: Každý deň môžem jesť ryby, inak uprednostňujem taliansku kuchyňu
Naj nápoj: Nesýtená minerálka, tvrdý alkohol nemusím, ale kvalitné
__________ biele víno a ťažšie červené mám rada. ...Mariana
Naj mesto: Milujem Rím, ktorý je vždy iný. A ešte stále romantický
__________ Paríž. ...Mariana
Ako vidí sama seba: úprimná, veselá optimistka
Bez čoho by nedokázala žiť: bez svojich blízkych a bez vody


Životopis:

Po ukončení obchodnej akadémie ju nezobrali na vysokú školu, preto pol roka pracovala ako asistentka ekonomickej riaditeľky v otcovej firme. Toho roku so svojou sestrou začali podnikať v cestovnom ruchu, pracovali pre predajcov veľkým cestovkám. Lenže v Kremnici bola dosť malá kúpna sila a dlho im to nevydržalo. Neskôr Mariannu už zobrali na vysokú školu, kde vyštudovala psychológiu. Po ukončení pôsobila externe ako hlásateľka v STV. Neskôr dostala pozvanie na konkurz moderátorky počasia v Markíze, kde Napokon postúpila spolu s Erikou Kresťankovou. Kresťanková zostala v počasí a Ďurianovú posadili do spravodajského štúdia. Moderovaniu hlavného spravodajstva pôsobí dodnes.

Filmografia:

2007 Ordinácia v ružovej záhrade I (seriál)_______ [30]
2008 Priateľky I (seriál)_________________________ [31]


Galéria:


HQ:


Wallpaper:













Filmovízia:

2007 Ordinácia v ružovej záhrade I




2008 Priateľky I


Marianna Ďurianová Rozhovor [2004]

Patríte medzi najkrajšie ženy slovenska.
Marianna: Vôbec si to o sebe nemyslím a nevnímam sa ako krásna žena. Za to, aká som, vďačím génom a rodičom, že sa stretli.

Čo je typické pre vodnára?
Marianna: Milujem slobodu, ale najmä vnútornú. Nie som človek, ktorý sa bojí obmedzení, som prispôsobivá. Vyhľadávam skôr dynamické, akčné situácie než statické a pomalé. Som veselý človek.

Ako študentka psychológie ste externe hlásili program v Slovenskej televízii. Ako ste sa k tomu miestu dostali?
Marianna: Bola som vo štvrtom ročníku, keď som sa prihlásila na konkurz do STV, kde hľadali externé hlásateľky. Z vyše tisíc uchádzačov vybrali piatich. Absolvovali sme dvojmesačnú prípravu. Hlásili sme naživo a bez čítačky. Bola to výborná škola.

Aký máte názor na lásku a rodinu?
Marianna: Rodina je pre mňa veľmi dôležitá, pretože som v usporiadanej rodine vyrastala. Model matka a otec je to najprirodzenejšie spojenie medzi ľuďmi. Rada by som svojim deťom vytvorila podobné zázemie, aké som mala so svojou sestrou a bratom. Je to vzácnosť a som rodičom vďačná za to, že nás viedli k tomu, aby sme sa mali radi. Sestra už má svoju rodinu, manžela a dieťa, ale odrodila som si to s ňou a bola som pri nej vo všetkých kritických, ale aj krásnych chvíľach. Brat je zas o desať rokov mladší. A hoci už má devätnásť, stále je to môj malý braček.