Sarah Jessica Parker - Mesto bez sexu [2002]


Ste v piatom mesiaci tehotenstva, napriek tomu vyzeráte úžasne.
Sarah Jessica Parker: To preto, že som nalíčená a máme tu kopu ľudí, ktorí sa o mňa starajú.

Vraj ste zo začiatku ani nechceli uveriť, že čakáte bábätko.
Sarah Jessica Parker: Áno, skutočne ma to prekvapilo. Okamžite som si dala urobiť ďalší test a obliala ma vlna šťastia. Dodnes sa neviem spamätať a veľmi sa teším.

Jete za dvoch?
Sarah Jessica Parker: Zdá sa mi, že jem rovnako. Ale v poslednom čase sa mi stáva, že na tanier si nakladám akosi viac.

Vraj už nebudete nosiť tie úžasné topánky z dielne Manola Blahnika...
Sarah Jessica Parker: Nosila som ich až do skončenia nakrúcania. Odvtedy už žiadne vysoké opätky. Kúpila som si zopár nízkych topánok, pre istotu trochu väčšie číslo, pretože mi opúchajú nohy.

Kedy sa znovu postavíte pred kamery?
Sarah Jessica Parker: Predpokladám, že v marci budúceho roka. Dovtedy sa budem venovať výhradne dieťatku.

A kedy sa vlastne narodí?
Sarah Jessica Parker: Už mi oznámili viacero termínov, isté je, že na svet príde koncom jesene.

Už viete, či to bude chlapec alebo dievča?
Sarah Jessica Parker: Nie, zatiaľ sme to nezisťovali.

Malo by sa teda narodiť v znamení Škorpióna.
Sarah Jessica Parker: Viem. Škorpiónov som doteraz veľmi nepoznala, ale už iba zvuk toho slova mi naháňa strach. Škorpión vo mne evokuje niečo, čo vás chce zabiť. My s manželom sme obaja Barani.


Dátum narodenia: 25. marca 1965, Nelsonville
Farba očí: modrá
Súrodenci: traja vlastní, štyria nevlastní
Vzdelanie: American Ballet Theatre
Záľuby: spev, tanec, bejzbal (fandí klubu New York Yankees)
Filmový debut: Rich Kids (1979)
Zvláštne znamenie: presvedčená romantička
Najdôležitejšie životné hodnoty: láska a vernosť