Unreal Tournament 2003


Kategória _: Akčná
Rok vydania: 2002
Výrobca ___: Epic Games, Infogrames, Digital Extremes
Platforma _: PC
Multiplayer: Ano
Hodnotenie : 90 %
Prístupnosť: od 18 rokov


Minimálne požiadavky:

Operačný systém: 98/ME/2000/XP
Procesor CPU: 1 GHz
Pamäť RAM: 128 MB
Grafická karta: 64 MB GeForce 3/ATI Radeon 8500
Direct X: 8.1
Pevný disk: 3.5 GB

Systemové požiadavky:

Operačný systém: 98/ME/2000/XP
Procesor CPU: 1.5 GHz
Pamäť RAM: 256 MB
Grafická karta: 64 MB GeForce 3/ATI Radeon 8500
Direct X: 8.1
Pevný disk: 3.5 GB

Cheaty:

Počas hry klávesom [`] zapni konzolu, alebo stlač [TAB] pre rýchlu konzolu
a zadávaj do nej nasledujúce kódy:

God - zapne god mód (nesmrteľnosť)
Amphibious - dýchanie pod vodou
Fly - lietajúci mód
Ghost - prechádzanie cez steny
Walk - vráti prechádzanie stenami do normálu
Invisible [bool] - neviditeľnosť zapne/vypne (true/false)
Teleport - teleport na miesto kde ukazuje kurzor
AllAmmo - doplní muníciu vo všetkých zbraniach
Allweapons - dá ti všetky zbrane
Loaded - dá ti všetky zbrane a plnú muníciu
SkipMatch - vyhráš zápas a postúpiš ďalej
JumpMatch [int] - skok do zadaného zápasu (# - číslo). Napríklad 43 pre ladder 4, rung 3.
ChangeSize [float] - zmení veľkosť hráča (napr: 0.25 alebo 2.0)
LockCamera - prepínač uzamknutia kamery na aktuálnej pozícii
FreeCamera [bool] - Delink the camera rotation from the actor
ViewSelf [bool] - Reset the camera to view the player (true to be quiet, false to have sound)
ViewBot - Cycle the camera through the viewable bots
ViewFlag - View the actor current carrying the flag
ViewPlayer [string] - Change the camera view to the given player
ViewActor [string] - Change the camera view to the given actor
ViewClass [string] - Change the camera view to the given class
KillViewedActor - Kill the actor the camera is currently viewing. Do NOT kill yourself!
Avatar [string] - Possess a pawn of the given class
Summon [string] - Summon the given object
SetCameraDist [float] - Set the distance the camera has from its target
SetGravity [float] - Change gravitional pull
SetJumpZ [float] - Change Jump height
SetSpeed [float] - Mutiply the Player water and ground speed with the given value
ListDynamicActors - Output all dynamic actors to the log file
FreezeFrame [float] - Pause the game for the given duration
SetFogR [float] - Set red color component of fog
SetFogG [float] - Set green color component of fog
SetFogB [float] - Set blue color component of fog
SetFlash [float] - Set the duration a screen flash takes to fade away
CauseEvent [string] - Trigger the given event
LogSciptedSequences - Toggle logging for all scripted sequences
KillPawns - Kill all actor pawns except the player
KillAll [string] - Kill everything of the given class, i.e. KillAll Pawn
KillAllPawns [string] - Kill all pawns of the given class
PlayersOnly - Toggle the level to a players only level
CheatView [string] - Toggle to view to the given actor
WriteToLog - Write the string 'NOW!' to the game log
ReviewJumpSpots [str] - Test jumping, the parameter can be 'Transloc', 'Jump', 'Combo' or 'LowGrav'

DVD Poster:


Screenshoty: