Zuzana Šikulová


Narodená : 24.júl 1978, Bratislava, Slovensko
Znamenie : Lev
Povolanie: moderátorka a humoristka
Manžel___: Matej, vzali sa v roku 2003
Naj relax: Knihy, príroda, hudba, rada aj varí,
__________ žehlí,
pustí si pri tom peknú hudbu
__________ a užíva si ju

Naj mesto: Cefalú (Sicília)
Naj jedlo: všetko
Naj počasie: "Od jari do jesene, keď svieti slnko
_____________ a voňajú
kvety, keď sa dá schladiť
_____________ vo vode, prípadne
sedieť vonku pri
_____________ grile do štvrtej rána.
To je tá
_____________ najväčšia pohoda. Možno to súvisí
_____________ s tým, že som sa v takomto počasí
_____________ narodila."
...Zuzana
Štýl obliekania: "Taký citlivý." ...Zuzana


.

Mám rada

■ Uragán - je to vzrušujúce
■ Maminu sviečkovú - ak ju ochutnáte, pochopíte
■ Rodinu a priateľa - bez týchto ľudí by môj život nemal zmysel
■ Odchod z divadla - teda po nakrúcaní uragánu, vtedy mám
najkrajší pocit, pretože najbližšie učenie scenárov príde až o mesiac
■ Pána Boha - s ním vediem tie najvážnejšie rozhovory svojho života

Nemám rada

■ Kapustné fliačky
■ Telenovely - zbytočne veľa rečí,intrigy,zlo
■ Zimu v kulturákoch - niekedy ide až o zdravie
■ Pomalý internet - brnká mi na nervy
■ Studenú vodu vo vedrách šibačov

Aká som?

"Som temperamentná, niekedy až príliš. Občas sa usilujem vidieť do niektorých problémov, až mám pocit, akoby mi to malo škodiť. Tak som si nedávno povedala, že nesmiem hľadať skrytý zmysel tam, kde nie je, a nesmiem sa veľmi vŕtať vo veciach, ktoré ma až natoľko netrápia. Dokážem sa ohromne oduševniť za nejakú vec a potom sa trápim aj dva-tri týždne. Raz z toho asi dostanem žalúdočné vredy." ...Zuzana

Galéria:


Uragán:






Wallpaper:




Zuzana Šikulová Rozhovor [2004]

Zuzana, boli ste veselá už v škole?
Zuzana: No jasné, som Lev a dobrá nálada ku mne patrí. Rozhodne sa mi na svete veľmi páči!

Krehké blondínky klamú zjavom, sú to veľmi silné povahy a ešte aj narodené v znamení leva.
Zuzana: Silná povaha som len navonok, vo vnútri som introvert, veci veľmi prežívam. Keď raz dostanem žalúdočné vredy, budem si sama na vine. Niekedy si myslím, že som až príliš citlivá na tento svet. Nie som schopná vybrať manželovi ani triesku z prsta, mám rešpekt pred bolesťou, fyzickou aj psychickou.

Prečo nevidíte svoju budúcnosť v šoubiznise?
Zuzana: Kedysi boli herci, ktorých si ľudia vážili, lebo "verejne prežívali ich osudy" na plátne kín alebo v divadle. Dnes sa však celý šoubiznis odohráva v bulvárnych novinách. Už nie je podstatné, kto čo prežíva, ale koľko za to dostane! Nemám povahu čítať o sebe výmysly.

Akú máte povahu?
Zuzana: Ja som skôr neurotický typ, problémy riešim s veľkou vervou a kopou kriku.

Baví vás starať sa o domácnosť?
Zuzana: Veľmi. Od rána myslím na to, čo navarím. Variť viem od štrnástich, mama mala ku mne dobrý prístup.

Dokonca ste ani nefajčili?
Zuzana: Nie! Ale trošku ma to zobralo počas štúdia na vysokej škole. Cez deň som robila v rádiu, lebo ma to strašne bavilo, a v noci som písala seminárky, celé noci som ťukala do počítača. Vtedy som schudla päťnásť kíl a jedlo som nahrádzala cigaretou. Potom som pochopila, že školu nezvládam, nechala som ju a išla som pracovať do Bratislavy. Stres pominul, prestala som fajčiť a pribrala som naspäť.

Prečo ste nechceli ostať v Uragáne?
Zuzana: Lebo by som sa musela zlepšiť v hereckej oblasti. A obávam sa, že týmto smerom sa nedokážem uberať. Okrem toho, mám veľmi ženské zmýšľanie, túžim po rodine. A nekonečné cestovanie jej veľmi nepraje.

Vyskakujete z rozbehnutého vlaku. Program má úspech, vynáša to, máte peniaze a slávu...
Zuzana: Nemám pocit, že vyskakujem z vlaku. Len prestupujem na iný.