Silvia Petöová


Prezývka : Sisa
Narodená : 2. september 1968, Slovensko
Farba očí: hnedá
Farba vlasov: červená
Obľúbený režisér: Pedro Almodovar, Woody Allen
Partner _: Jej bývalými partnermi boli známi
__________ umelci ako dirigent Tóno Popovič,
__________ gitarista Ďuro Burian, či
__________ spevák Mayo, s ktorým má dieťa
Deti ___ : syn Filip (n.2010)
Povolanie: filmová a divadelná a herečka,
__________ moderátorka, dabérka



Životopis:

Vyštudovala Vysokú školu múzických umení v Bratislave. V SND hosťovala v predstaveniach "Herodes a Herodias" a v absurdnej dráme "Ach, otecko, otecko...". V Divadle Astorka-Korzo ’90 účinkovala v "Plešatej speváčke", "v Kabarete", v predstavení "Herold a Maude" i v ďalších. Niekoľko rokov pôsobila na Novej scéne v Bratislave a v Trnavskom divadle. Zahrala si vo filme "Silnejší než já", v seriáli "Rodinné tajomstvá" a v TV Markíza moderovala eroticky ladenú reláciu "Láskanie". Hrala aj v seriáli "Ordinácia v ružovej záhrade".

Filmografia:

1988 Chlapci a chlapi (seriál) __________________________ [20]
1990 Silnější než já _____________________________...Táňa [22]
1995 Zuzka Turanová _____________________________________ [27]
2005 Rodinné tajomstvá (seriál) _________________________ [37]
2006 Susedia (seriál) ___________...Giovanna alebo Božena [38]
2008 Ordinácia v ružovej záhrade III __...Tereza Tesárová [40]
2010 L.O.V.E. (relácia) _________________________________ [42]


Galéria:


Wallpaper:






Filmovízia:

2006 Susedia


2008 Ordinácia v ružovej záhrade III



2010 L.O.V.E.




Silvia Petöová Rozhovor [2009]

Červenovlasá herečka Sisa Petöová je plná energie perd kamerou i za ňou. Po každom nakrúcaní s Richardom Stankem má dohryzené pery a s Jánom Počiatkom by si zahrala pokojne aj nabudúce...

Je ťažké hrať sestru Tomáša Maštalíra?
Silvia: Vždy som túžila mať brata. V súkromí mám sestru, takže v práci si to aspoň takto kompenzujem. Ako jeho seriálová sestra sa mu, prirodzene, starám do života, ako to už u starších súrodencov býva. Tým, že som sa v novej sérii posunula do riadnej potvory, stretávam sa častejšie s dosť búrlivými reakciami. Najmä u ženského pohlavia. Diváčky majú tendencie vstupovať mi do svedomia.

V seriáli vás zvádzal Richard Stanke. V súkromí ste dobrí kamaráti...
Silvia: S Richardom sa poznáme skoro od detstva a zažili sme množstvo vtipných príhod. Hrá sa mi s ním úžasne a zároveň veľmi ťažko. Stačí sa mi naňho pozrieť a musím si kúsať do pery, aby som nevybuchla smiechom. Považujem ho za jedného z najtalentovanejších hercov. Je veľký komediálny talent a nesmierne mi vyhovuje jeho humor, lebo sme na rovnakej vlnovej dĺžke.

Dnes je v kurze hrať v seriáloch aj s vlastnými deťmi. Chystáte sa aj vy?
Silvia: Niekoľko ponúk, aby som požičala Filipka do seriálu, som už dostala. Ja však naozaj netúžim, aby sa vybral takýmto smerom. Mám pocit, že pre deti je filmovanie únavné. Sú výnimočné talenty, ktoré si to pred kamerou užívajú a nezaťažuje ich to. Ja som rada, že môj syn má obyčajné, hravé detstvo. Nech radšej športuje. Ak sa raz rozhodne ísť touto cestou, bude to už jeho voľba.

Zuzana Kronerová je výborná herečka, mali ste pred ňou trému?
Silvia: Zuzana je výnimočná herečka a veľký profík, ktorý vzbudzuje prirodzený rešpekt. Poznáme sa dlhé roky. Máme sa rady a poznám sa aj s jej rodinou, Zuzka a jej manžel Milanko majú skvelý anglický humor. Hrať s takouto herečkou je vždy inšpiratívne a je to vynikajúca škola. Ako seriálová mama mi veľmi vyhovuje.

Mohli by ste prezradiť nejakú pikošku, ktorá vám utkvela v pamäti?
Silvia: V jednom divadelnom predstavení sme s Richardom Stankem hrali milencov. On hral takého nesmelého, nepoškvrneného chlapca, ovládaného svojou matkou, a ja skúsenú potvoru, ktorá ho túži zasvätiť do tajov lásky. Vo chvíli, keď som ho presviedčala, aby už konečne odhodil zábrany, začal sa brániť.
Celá scéna sa odohrávala na posteli, takže sme spolu chvíľu zápasili. Mne sa pri tom podarilo roztrhnúť mu v istý moment gumu na trenírkach. A Richard zostal stáť otočený holým zadkom k publiku. Keďže aj ja som bola sporo odetá, nemala som ho čím zakryť. Chvíľu som sa ho snažila maskovať rukami, ale pri pohľade na danú situáciu som dostala taký záchvat smiechu, že dodnes netuším, ako sme to dohrali.

V jednom z dielov ste si zahrali aj s ministrom Jánom Počiatkom. Čo na neho vravíte ako na muža?
Silvia: Nápad, že budem hrať s ministrom financií, som uvítala. Myslím si, že Ján Počiatek je úplne normálny „chalan", ktorý je v pohode a na nič sa nehrá. Niekoľkokrát sme tú scénu skúšali a on trpezlivo spolupracoval. Dokonca mi na chvíľu zveril do rúk aj svoj Harley, takže naňho nemôžem povedať krivé slovo (smiech). Na toto nakrúcanie mám len pozitívne spomienky.

Po boku vášho seriálového brata sa už objavili takmer všetky herečky zo seriálu...
Silvia: Veru, veru... Môj brat je v seriáli trošku promiskuitný. Pre Richarda Stankeho máva často dohryzené pery. Výborne si rozumejú pred kamerou a v súkromí sú výborní kamaráti. Dúfam, že sa už trošku stabilizuje. Ináč si s ním budem musieť ako jeho seriálová sestra pohovoriť. Keby bol správny brat, tak prestane riešiť len svoje seriálové aféry a predstaví mi už konečne nejakého príťažlivého kolegu doktora.

A čo vianočné diely Ordinácie? Bude rodinná večera?
Silvia: Vzhľadom na to, čo Tereza v poslednom čase vyvádzala v rámci rodiny, neviem-neviem, či ma prizvú k vianočnému stolu. Po tom, čo som mame pokazila svadbu, skončila v šatách v bazéne a následne dostala od Zuzky takú facku, až som videla hviezdičky, veru neviem, či sa nado mnou moja seriálová mama ešte zľutuje. Ale Vianoce sú sviatky pokoja a mieru, tak sa nechajme prekvapiť.

Máte vysnívaný seriál alebo film, v ktorom by ste si chceli zahrať?
Silvia: Áno, mojím snom je hrať vo filmoch Pedra Almodovara (smiech). Len neviem, či to v tomto živote ešte stihnem. Spôsob, akým vidí do ženskej duše a nebojí sa kontroverzných tém, ma fascinuje. On a Woody Allen patria medzi mojich najobľúbenejších režisérov. Túžim si zahrať v nejakom dobrom sitkome, milujem humor! Mám pocit, že herec nemôže iba čakať, preto si príležitosti vytváram sama. Už dlhší čas spolupracujem na jednom scenári v Prahe.