Renáta Špačková


Rodné meno: Renáta Lehocká
Narodená : 18.marec 1967, Humenné, Slovensko
Znamenie : ryby
Výška____: 178cm
Váha_____: 50kg
Deti_____: Roman, narodený 1992
Vzdelanie: VŠE Bratislava
Povolanie: hlásateľka
Povaha___: nepoučiteľná idealistka,
__________ introvert

Naj kniha: R.Ch.Ruark-Medárky,
__________ R.Fulghum-Všetko, čo naozaj

__________ potrebujem vedieť, som sa
__________ naučil v škôlke

Naj hudba: Sting, Seal, Nelly Furtado
Naj jedlo: kapustnica a mamine pirohy
Naj relax: fitness, jazda autom, sauna
Najsexi osobnosť: Bruce Willis, Lenny
__________ Kravitz, Mahulena Bočanová


.

Mám rada:

■ Kameru - a mierne šteklenie v žalúdku predtým než zasvieti červená
■ Kreditné karty - tak ľahko sa s nimi míňajú peniažky bez väčšieho pocitu viny
■ Parfumy a kozmetiku
■ Telefóny - hlavne mobilné
■ Tajomstvá - špeciálne tie, ktoré mi zveruje Romy. Páčia sa mi aj muži, ktorí pôsobia tajomne a nevykrikujú hneď svoje pocity do sveta

Nemám rada:

■ Výťahy
■ Vulgárnych a agresívnych ľudí
■ Držky - čo plávajú v polievke, aj tie ľudské
■ Kreditné karty - vždy na konci mesiaca, keď zistím, koľko som minula
■ Davy - všetko masové mi naháňa hrôzu

Galéria: