Kveta Kmotorková


Celé meno: Kvetoslava Kmotorková-Horváthová
Narodená : 18. december 1976, Slovensko
Znamenie : strelec, drak
Výška____: 168cm
Váha_____: 48kg (ale v zime aj 52kg)
Súrodenci: sestra Lucka Barmošová
Manžel___: Július Horváth
Deti_____: dcéra Paulínka, narodená 2008
Vzdelanie: Pedagogická fakulta UK, odbor
__________ sociálna práca

Povolanie: moderátorka
Naj farba,šaty: pestrá, žiarivá,
_______________ sršiaca životom


Naj film : Keď mám chvíľu voľného času, stáva sa zo mňa televízny maniak. Milujem staršie české filmy, komédie, seriály. Vlastním zbierku videokaziet s titulmi ako "Což takhle dát si špenát", "Marečku,podejte mi pero!", "Pane,vy jste vdova", "Vrchní,prchni", "Adéla ješte nevečerela" a mnohé iné. [2003]

Naj herec: K mojím obľúbeným hercom patria popredné české hviezdy: Menšík, Sovák, Janžurová, Bohdalová, Kopecký, Zázvorková. [2003]

Naj žáner: Žánrom, ktorý je mi veľmi blízky, sú detektívky. Mám rada Hercula Poirota, Columba, Monka. Obľubujem tiež dokumenty s rôznymi témami, napr. o varení, bytovom dizajne a mnohé ďalšie. [2003]


Čím by som ešte mohla byť: Som dcérou svojich rodičov, sestrou, manželkou, nevestou, študentkou, a najmä sama sebou. A nechcem byť ničím iným. [2003]


Galéria:



Antológia:


Wallpaper: