Kristína Svarinská


Narodená : 14. máj 1989, Bratislava, SR
Znamenie : Býk
Povolanie: herečka

Naj farba: modrá a žltá
Naj jedlo: "Milujem veľmi veľa vecí, talianska
__________ kuchyňa, cestoviny a špenát na všetky
__________ spôsoby, aj sushi, aj dobré steaky,
__________ a maminkinu kapustnicu." ...Kristína
Naj parfem: Green Jade, Bvlgari, de sante Alva
S kým by si rada zahrala: George Clooney,
__________ Brad Pitt, Angelina Jolie



Životopis:

Za debut vo filme "Dážď padá na naše duše" získala pri udeľovaní Igricov prémiu "za mimoriadny detský herecký výkon". V septembri 2003 hrala Janku vo filme "Neverné hry". Kikin otecko a súrodenci Petra a Michal sa venujú produkcii. Ona sa ešte nerozhodla, rada by pokračovala v štúdiu na gymnáziu. Učí sa na samé jednotky, i keď ju trochu trápi chémia a matematika a najradšej má angličtinu. Rada pláva, tancuje, zaujímajú ju dievčenské romány a komédie, voľný čas trávi s kamarátkami a kamarátmi alebo jazvečíkom Bennym a teší sa na prázdniny v Chorvátsku a na Slovensku. Okrem toho pôsobí už dlhé roky aj v dabingu. V roku 2010 sa zúčastnila súťaže Showdance, kde skončila na piatom mieste.

Divadlo:

2008 Fetišistky,SND __________________________________ [19]

Filmografia:

2002 Dášď padá na naše duše ___________________...Kika [13]
2003 Neverné hry _____________________________...Janka [14]
2008 Obchod so šťastím (seriál) __...Simona Remenárová [19]
2009 Keby bolo keby (seriál) _______...Mirka Kubíčková [20]
2009 Nikdy neříkej nikdy (seriál) ____________________ [20]
2009 Panelák IV (seriál) ______________________...Nika [20]
2010 Panelák V (seriál) _______________________...Nika [21]
2010 Nesmrteľní (seriál) _____________________________ [21]
2010 Panelák VI (seriál) ______________________...Nika [21]
2011 Panelák VII (seriál) _____________________...Nika [22]
2011 Znamení koně (seriál) ___... MVDr. Lucie Franková [22]
2011 Lóve _________________________________...Veronika [22]
2011 Don’t Stop ______________________________________ [22]
2011 Hoď svišťom (seriál) ________...servírka Kristína [22]
2011 Druhý dych (seriál) _____________________...Lenka [22]


Galéria:



HQ:


Wallpaper:






Filmovízia:

2002 Dážď padá na naše duše









2003 Neverné hry






2008 Obchod so šťastím





2009 Nikdy neříkej nikdy


2009 Panelák IV



2010 Panelák V


2010 Nesmrteľní






2011 Lóve






2011 Hoď svišťom













Kristína Svarinská Rozhovor [2008]

Prvé herecké skúsenosti ste nadobudli v 11-tich rokoch. Ako sa to stalo?
Kristína: Úplne náhodou. Chodila som do tanečnej v základnej umeleckej školy, prišli tam ľudia z agentúry a hľadali nejaké dievča do filmu. Učiteľka ma nahovorila, nech to skúsim. Zahrala som si scénku z filmu a vybrali si ma.

Čím si chcela byť?
Kristína: Učiteľkou, doktorkou, ale časom som všetko vylúčila, lebo nemám rada krv a nemám nervy na deti.

Ako brali rodičia tvoje herecké začiatky?
Kristína: Otec nechcel, aby som išla čo len do užšieho výberu, lebo sa bál, že sa na mňa budú pozerať ako na protekčné dieťa. Potom to prekusol, lebo videl,že to chcem robiť a že ma to baví. A mamina? Nepamätám sa na nič podstatné, bola na mňa iste veľmi hrdá a tešila sa so mnou.

V rodine si prvá s hereckými skúsenosťami?
Kristína: Sestra si tiež zahrala vo filme, keď mala asi 11-násť rokov. Išla na kasting, nikomu nič nepovedala, vybrali ju a zahrala si s Karolom Machatom.

Ty máš sestru?
Kristína: O 14-násť rokov staršiu sestru a o 13-násť rokov staršieho brata z otcovho prvého manželstva. Brat ma prebaľoval, sestra vodila do škôlky. Mám s nimi skvelý vzťah, sú mi veľkými vzormi, lebo sú mladí, úspešní a robia to, čo ich baví.

Nechcela by si byť modelkou?
Kristína: Ja a modelka, to nejde dokopy. Nemám na to predpoklady, nebaví ma to. Fotila som v lete (2008) pre jeden český časopis portréty a utvrdila som sa v tom, že to nie je nič pre mňa.

Akú vysokú školu si si vybrala?
Kristína: Matematika, fyzika, ekonomia ani medicína to nebude. Rozmýšľam nad právom a napadla mi politológia. No nie som typ, ktorý dokáže sedieť nad knihami.

Pozeráš sa na seba v telke?
Kristína: Niekedy. Je to zvláštne. Už som si zvykla na to, že sa počujem, ale pozerať sa na seba ešte neviem. A asi ani keď si zvyknem, nebudem so sebou nikdy úplne spokojná.

Všímajú si ťa viac chlapci?
Kristína: Možno áno, ale nevnímam to.

Prvé lásky už máš za sebou?
Kristína: Mám, na tie ešte bol čas. Teraz už menej.

Kristína Svarinská Rozhovor [2010]

Hoci má Kristína Svarinská povesť sexice, sama sa na tom zabáva. V šatníku nemá žiadne spoločenské šaty, nevie chodiť na vysokých opätkoch, nemaľuje sa, pred chalanmi sa červená, má rada tínedžerskú skate módu, obhrýza si nechty a túži po erotickej masáži od Justina Timberlaka. Čerstvo odmilovaná dvadsiatnička má na svojom konte množstvo hereckej práce v dabingu, televízií i divadle, no pre nedostatok talentu ju nevzali na VšMU.
Kristína: Ja ani oblečenie neriešim. Hodím na seba to, čo prvé chytím do rúk. Vždy som vstávala o pol ôsmej a s kapucňou na hlave som sa vybrala do školy. Opuchnutá a nenamaľovaná. Nikdy mi žiaden chlap napovedal, že by som sa mala namaľovať.

Rozchod s priateľom?
Kristína: Nebolo to len o sexe, naozaj sme sa mali radi, ale nemohol azda čakať, že si ho vezmem a budem s ním mať deti. Som predsa ešte mladá, bláznivá baba. On mal o sedem rokov viac.

Aký muži sa jej páčia?
Kristína: Určite však nemám rada svalnáčov. Kulturisti u mňa nemajú šancu. Neznášam, keď muž hrá veľkého hrdinu. Mám rada empatických a citlivých chlapov, ktorí vedia aj plakať.