Jarmila Hargašová


Celé meno: Jarmila Lajčaková-Hargašová
Narodená : 23.december 1966, Trenčín, Slovensko
Znamenie : Kozorožec, v čínskom Kôň
Výška____: 177 cm
Váha_____: 61 kg
Stav_____: rozvedená, neskôr sa znovu vydala
__________ za Miroslava Lajčáka
Deti_____: dcéra Vanesa, narodená 1993
__________ dcéra Lara, narodená 2003
__________ Nika, narodená 1988 je dcérou Lajčáka
Vzdelanie: Filozofická fakulta, odbor Žurnalistika
Ocenenie : V roku 2001 získala OTO za kategóriu
__________ moderátor športového spravodajstva.
Poznávacie znamenie: úsmev na perách i v očiach
Koho najviac miluje: dcérku Vanesu
Naj kvet : od milovanej osoby
Naj farba: všetky svetlé, pestré, hnedá
Naj jedlo: absolútne všetko
Naj nápoj: minerálka
Zlozvyk _: v noci vyjedá chladničku

Jarmila:

-"Som hanblivá a keď sa na mňa dívajú ľudia, mám trému."
-"Večerné šaty považujem za pracovný odev. Najlepšie sa cítim v tričku, rifliach a nenalíčená."
-"V detstve som bola, rovnako ako teraz, bojko. Stačilo na mňa prísnejšie pozrieť a stála som v pozore. Len s mladšou sestrou sme sa často škriepili o kočík pre bábiku."
-"V škole som bola so samými jednotkami "vzorňáčka", bola som nepríjemný puntičkár večne nespokojný sám so sebou."
-"Keď som zamilovaná, robím veci, ktoré sa priečia zdravému rozumu. Nepripadá mi to však vôbec bláznivé. Jednoducho to tak má byť."
-"Neexistuje nič materiálne, čoho by som nebola schopná sa zriecť, ak by to bolo nevyhnutné."

Životopis:

Počas štúdia praxovala v denníku Práca. V poslednom roku štúdia dostala ponuku moderovať do Slovenského rozhlasu. Neskôr pracovala v Rock FM Rádiu, potom prišla ponuka z Markízy moderovať športové spravodajstvo. Neskôr moderovala aj hlavné Televízne Noviny. Potom moderovala reláciu Hit storočia na STV.

Galéria:


HQ:


Hit storočia 2007


Wallpaper: