Erika Judínyová


Narodená : 30. január 1971, Partizánske,
__________ Slovensko
Znamenie : vodnár
Súrodenci: brat Eugen, v roku 1990 odišiel do
__________ Los Angeles, kde pôsobí ako
__________ psychológ, od Eriky je starší
__________ o 10 rokov
Povaha___: je dosť emancipovaná
Povolanie: modelka, moderátorka


Životopis:

Vyštudovala bratislavskú Ekonomickú univerzitu – zahraničný obchod, ale tomuto povolaniu sa nikdy nevenovala. Už počas školy začala pracovať ako redaktorka Smotánky spolu s Erikou Vincourekovou a Karolom Zimmerom. Posledné štyri roky je moderátorkou tejto relácie, ktorá si drží stále vysokú sledovanosť.

Prvá láska:

"Prvýkrát som sa zaľúbila až na vysokej. Dovtedy sa mi nikto ani výrazne nepáčil. Zlom nastal na prednáške práva. Dostala som lístok s nápisom: Si krásna. Poslal mi ho chalan, ktorý sedel blízko mňa. Keď som sa na neho pozrela, očervenela som a nevedela, čo mám robiť. Na ďalšej prednáške som sa do vypisovania lístočkou zapojila aj ja, a potom to išlo samo od seba. Chodili sme spolu asi rok, rada na ten čas spomínam." ...Erika

Dovolenka:

"Som ten typ, ktorý sa vyžíva vo vyhrievaní sa na slniečku niekde na pláži. Kvôli tomu oželiem aj dovolenkové adrenalínové zážitky či poznávacie výlety. Pobyt pri mori si doprajem raz až dvakrát do roka a vždy si to užijem. Pred slniečkom sa skryjem len cez poludnie, keď je najsilnejšie." ...Erika

Galéria:
HQ:

Wallpaper: