Aneta Parišková


Prezývka : Anet alebo Anetka, Anetinka, oslovenie
__________ Aneta nemá rada
Narodená_: 26.máj 1973, Košice, Slovensko
Súrodenci: brat Adam, narodený 1979
Manžel___: David Dočekal, narodený 1977
Deti_____: S Dočekalom má syna Daniela
__________ (nar.29.4.2008)
Farba vlasov: blond
Farba očí: šedomodré
Povaha___: dôverčivá a naivná
Vzdelanie: učiteľka slovenčiny a angličtiny
Povolanie: hlásateľka televíznych novín
Ceny_____: získala 5 TOM-ov, 3 OTO-v a
__________ jednu Viktóriu
Naj relax: spánok
Naj jedlo: vepro-knedlo-zelo, slepačia polievka,
__________ melón, všetky sladkosti
Naj nápoj: suché červené víno, káva
Naj farby: modrá, čokoládová, medená a všetky
__________ pastelové
Naj mesto: Praha
Neresti__: sladkosti
Povaha___: "Mám veľmi výbušnú povahu. Neznášam napätie a
__________ všetko si potrebujem vydiskutovať."__...Aneta
Čo pokladá v živote za najdôležitejšie: lásku a dobre fungujúcu rodinu


Životopis:

Počas štúdia na pedagogickej fakulte robila aj programovú hlásateľku v košickej televízii, ale nemala o televíziu veľký záujem a tak to nechala. Na konkurz do TV Markízy išla na naliehanie rodičov. Na konkurze uspela a tak sa stala moderátorkou hlavného spravodajstva. Získala množstvo ocenení v diváckych anketách TOM i OTO. V kresle markizáckych Televíznych novín pôsobila, až kým sa nerozhodla opustiť svet kamier a mikrofónov. Na niekoľko mesiacov vstúpila do politiky, kde reprezentovala politickú stranu ANO. Onedlho sa však z politiky stiahla a vrátila sa na televíznu obrazovku. Dnes opäť sprevádza divákov spravodajskými reláciami, no už na obrazovke televízie JOJ. Z manželstva s českým podnikateľom Davidom Dočekalom má synčeka Daniela.

Aneta Parišková 5 otázok:

Život po tridsiatke?
"Odborníci tvrdia,že žena sa najlepšie cíti až po tridsiatke. Začínam chápať prečo. Medzi dvadsiatkou a tridsiatkou hľadáte seba samu a svoje miesto pod slnkom. V tridsiatke je človek psychicky vyrovnaný."...Aneta

Aké máte záujmy?
"Mám kopec záujmov a trápi ma, že sa im nestíham dostatočne venovať. Chcela by som vedieť všetko, vyznať sa v jadrovej fyzike aj v umení. Verím téze, že človek využíva len veľmi malú časť mozgu, takže teoreticky by sa tam mohlo pomestiť naozaj veľa. Som zvedavý človek, a preto ma práca, ktorú robím, veľmi baví. Stereotyp mi rozhodne nehrozí." ...Aneta

Aké typy mužov sa páčia vám?
"Tmavý, vysoký, chlpatý. Chlap musí tiež voňať. Na mužoch mi prekážajú aj dlhé vlasy. Pôsobia na mňa zženštilo." ...Aneta

Využívate v bežnom živote ženské zbrane?
"Nemám rada prvoplánové vulgárne oblečenie či vyzývavé gestá. Nenosievam hlboké výstrihy, nehádžem očami, nešpúlim pusou, nehladkám si vlasy. Pripadala by som si trápne a smiešne." ...Aneta

A čo vysoké podpätky?
"Uvedomujem si, že opätky úžasne tvarujú postavu. Máme krajšie držanie tela a opticky nám predľžia nohy. Ale ja rada stojím pevnými nohami na zemi. A to doslova. Rada rýchlo chodím, a to sa dá najlepšie v teniskách." ...Aneta

Galéria:
HQ:

Rodina:


Wallpaper:




Videovízia: