Andy Timková


Narodená : 1962
Výška____: 162cm
Rodičia__: otec veterinár
Manžel___: Vydávala sa v dvadsiatich, ale po jedenástich
__________ rokoch manželstva sa s ním rozviedla
__________ druhý manžel Stano Pavlík,po štrnástich rokoch
__________ spolunažívania sa vzali 10.10.2010 na
__________ Lomnickom Štíte
Deti_____: synovia Adam a mladší Michal
Vzdelanie: veterinárstvo v Brne, herectvo na VŠMU
__________ v Bratislave
Povolanie: moderátorka a herečka
Naj relax: najlepšie si oddýchne na dovolenke
Povaha___: "Pozitívnu energiu a optimizmus mám po
__________ rodičoch, rovnako, ako som po nich zdedila
__________ aj štíhlu postavu. Keby ste videli moju mamu,
__________ ako po 65-ke behá a cvičí kikbox, tak by ste
__________ pochopili, že Timkové asi treba zastreliť. A
__________ mám jednu vlastnosť, že keď 20 krát spadnem
__________ na ústa, otrasiem sa a idem ďalej. Tak, ako
__________ viem byť nešťastná, viem byť aj šťastná a
__________ vďačná, že som tam, kde som."______...Andy
Životopis:

Počas štúdia na Vysokej školy múzických umení v Bratislave, V druhom ročníku sa jej narodil syn Adamko a vzhľadom na jeho diagnózu, detská mozgová obrna, sa mu musela venovať. Počas školy odohrala veľa predstavení, ale keď odmietla viacero ponúk, režiséri sa jej prestali ozývať. Krátko po skončení vysokej školy sa Andy narodil druhý syn Miško. Po materskej vymenila viacero zamestnaní. Dokonca robila aj na sekretariáte istej politickej strany. V roku 1995 nastúpila ako moderátorka do televízie Markíza. Andy Timková bola v Markíze od samého začiatku. Stála pri samotnom zrode televízie, bola aj od samého začiatku pri zrode relácií "Teleráno" a "Doma s Markízou". Prvé Teleráno spolu so Števom Dvorským dokonca aj moderovala. Počas skoro desiatich rokov v Markíze Andy moderovala aj reláciu o bývaní "Senzi Byt" a súťažila s rodinami v "Hodine pravdy". Nezabudli sme ani na "Pevnosť Boyard". Po odchode z televízie založila so svojím partnerom Stanom Pavlíkom malú realitnú kanceláriu. Venuje sa aj produktom zdravej výživy, zelenému jačmeňu a chlorelle. Z obrazovky úplne nezmizla, po rokoch sa vrátila k dabingu. Okrem toho, že prepožičiava hlas postavám v telenovele, pracuje aj ako úpravárka scenárov práve pre telenovely. Andy sa netají ani svojou náklonnosťou k alternatívnej medicíne a zdravému spôsobu života. Už roky pije zelený jačmeň, trikrát do týždňa cvičí takzvaný Flowin dance. Jediné lieky, ktoré by ste u nej našli, sú proti migréne. Účinkovala aj v dvoch častiach seriálu Ordinácia v ružovej záhrade v epizódnej úlohe gynekologickej pacientky.

10 priznaní Andy Timkovej:

1 Ktorú etapu svojho života by som rada sfilmovala?
Ani neviem, lebo po štyridsiatke máte za sebou už dosť etáp. Boli zábavné, aj veľmi smutné. Ale rozhodne zaujímavé bolo obdobie, keď som bola na úrade práce a svojim synom som kupovala na desiatu 2 jablká a 2 banány, lebo na viac som nemala. Keby som nemala rodičov, neviem, neviem...

2 Ako mi voňala škola?
Škola mi nevoňala, hlavne matematika zapáchala a nevedela som pochopiť, ako jej niekto rozumie. A môj otec zasa nevedel pochopiť, ako môže mať takú blbú dcéru.

3 Čo najbláznivejšie som urobila z lásky?
Vyzdobila som výťah v Petržalke rôznymi nápismi v uvítacom duchu. Podotýkam, že som mala dobre cez 35.

4 Moje osvedčené triky pri flirtovaní?
Musím sa priznať, že už 8 rokov neflirtujem, lebo môj muž nie je ten typ, čo by to dobre znášal. Ak teda flirtujem, tak s ním, ale neprezradím ako, je to príliš osobné.

5 Čím by som ešte mohla byť?
Chovateľkou koní, majiteľkou reštaurácie alebo kozmetického salónu.

6 Bez čoho ráno neodchádzam z domu?
Bez topánok...Vážne, bez voňavky, okuliarov a peňaženky.

7 Čo by som v núdzi predala?
Deti nie, koňa nie, seba tiež nie, asi byt.

8 Aké zakázané ovocie mi chutí?
Zakázané ovocie chutí každé, len vám na to nesmú prísť. Bližšie neurčím, je to priveľmi imtímne.

9 Čo som o sebe ešte nepovedala?
Jojoj, a ani nepoviem. Pravdu treba hovoriť, ale prílišná otvorenosť sa nakoniec obráti proti vám.

10 Kto z TV hviezd má podľa mňa najväčší sexepíl?
Názov "televízne hviezdy" ma irituje. A závisí od toho, či myslíte ženu, alebo muža. Ale fakt neviem. Asi Sting.

Galéria:

HQ:

Wallpaper:



Filmovízia:

Májový víkend [1982]









1983 Husiarka a kráľ